Utemöbler

Jag har hittat superfina utemöbler från JYSK. De har jag velat köpa i två år men min andra hälft har inte varit lika intresserad av utemöbler förren i år. Nu är han verkligen het på gröten och ingen är lyckligare än jag. Tyvärr så är det inte de bästa priser att i början på säsongen. Så hur snål får man egentligen vara? Ska man stå ut ytterligare en sommar utan möbler och inhandla dem på rean i höst. Eller är det värt att köpa dem nu och kunna njuta av schyssta utemöbler för första gången sen vi flyttade till hus?



Kommentarer
Postat av: Maria Å

köp dom nu!!! håll inte så hårt i plånboken jenny ;-)



2011-05-06 @ 07:36:02
Postat av: Johanna

Köp nu! vänta tills nästa sommar - nej, då vet vi ingenting om hus & hem eller leverne... nuet är det enda vi vet & kan va säkra på så KÖP och passa på att njuta av det :-)

2011-05-06 @ 07:59:25
Postat av: Cissi

Nu Nu NUUUU! Kan vara slut sen och det är ju sommaren också då. Köp NU!

2011-05-06 @ 22:22:01
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: miranda

Jo nu bestämade jag mej för att köpa igår men då hittade jag inga som jag verkligen gillade. Vad ska man ha för några? Svart trä eller nått coolt gammalt begagnat, grythyttan? Vad har ni?

2011-05-08 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0