Dagens lek

Idag har jag och Minou bara bara varit hemma hela dagen och kvällen. Det hör inte till vanligheterna eftersom jag ofta åker iväg på kvällen, antgligen till jobb eller träning om vi har varit hemma under dagen. Men idag var bilen inlämnad för reparation för 3000 gången och vi kom ingenstans.

Så vi sysselsatte oss med diverse leker i hemmiljön. Bland annat lekte vi smaka leken som jag ofta lekte med min syster när jag var liten. Men även som tonåring lekte jag och en kompis den med ett par killar men då var man inte så snäll så man lät de andra smaka på diverse vidriga saker såsom stark senap, ättika och kattmat.

Idag var jag lite snällare. När Matte kom hem så lekte jag och Minou med honom och hon matade honom med olika livsmedel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0