Medelpass

Hade planerat att äntligen träna ikväll. Det har tyvärr blivit lite mindre träning de senaste tre veckorna då tiden inte räckt till. Varför har dygnet inte fler timmar?
Matte skulle ut och springa sin löprunda innan jag skulle åka till träningen. Jag snabb klippte gräsmattan och när han kom tillbaka åkte jag. Det var bara det att Matte hade tänkt fel med tiden och jag åkte en timma för tidigt. Jag orkade och hade ingen lust att sitta och glo i stan en timma så jag tränade ett medelpass istället. Men det hade lika gärna kunnat kvitta i för jag blir mer svett av att klippa gräset än jag blev på passet.

På vägen hem träffade jag en gamal kompis i affären och blev hembjuden på en spontan grillning. Skönt att kunna tacka ja för en gångs skull. Känns som jag ofta inte kan hänga med på saker lika enkelt nu för tiden. Det blev iallafall korvspett med ungsgrönsaker, tzatsiki och nekatrin och avokadosallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0