Axlar

Det är så grymt jobbigt att träna axlar. Det känns som mina axlar är klenast i världen. Förut när jag tränade flera pass boxning och thaiboxning i veckan så tyckte jag att jag hade starka axlar. Axlarna var bland min starkaste muskelgrupp. Nu är det tvärtom. Axlarna känns som en av mina svagaste muskelgrupper. Men idag fick de sej en rejäl omgång på gymmet. Skönt! Jag tänker träna mina axlar med många småövningar och öva upp uthålligheten i dem. Flera övningar använder jag väldigt lätta vikter och jobbar med att lyfta armara uppåt i olika positioner. Rakt ut åt sidorna, framåt, åt sidorna med böjda armar, jobba med armarna rätt ut och göra olik stora cirklar framåt och bakåt...

Får se om jag hinner till gymmet en sväng imorgon med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0