Träningslöftet håller ännu

Jag har hållit mitt löfte om att träna styrketräning minst fyra gånger i veckan eller varannan dag. Det sjuka är att jag redan känner resultat. Jag känner mej lite lite starkare och har lite mer markerade muskler. Det går snabbare än man tror att bygga upp sin kondition eller styrka. Om en och en halv månad kommer jag lägga ut bilder på resultatet. Inte för att skryta om jag nu lyckats bli mer vältränad utan för att bevisa att det går snabbt att bygga upp kroppen till ett litet bättre skick. Mina armar var helt trådsmala och taniga innan träningsstarten. I början av november hoppas jag vara mer nöjd.

2 enkla träningstips för att komma igång:
Köp nya träningskläder/skor. Det motiverar bara att träna.
Bestäm att innan varje dusch göra 10x3 armhävningar och 60 situps (exempelvis)



Mina nya träningskläder från Soc. Det är Stadiums egna märke som är riktigt snygga och billiga.



Fördelen när man är liten är att man kan handla sina kläder på barnavdelningen:)
Soc byxor från barnavdelningen på Stadium. Det är alltid lite billígare på barnavdelningen. Jag använder inte ens största storleken där...


Armhävningar innan kvälls duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0