Såld

Jag är såld. Tack vare min underbar vän och gamla träningskompis Amanda http://blogg.alltforforaldrar.se/ladysylvia/. Hon har morrat en hel del över att tiden och pengarna inte finns till träning. Hon bor som jag på landet och har småbarn.
Men nu har hon hittat en grym sida på nätet som heter www.bodyrock.tv där det  varje dag läggs upp ett nytt träningsprogram. Det är endast 30minuter långt och innehåller nya övningar varje dag.

Amanda har antagit utmaningen och till och med skrivit ett kontrakt med sej själv. Jag blev grymt inspirerad och har precis gjort mitt första pass. Jag kommer följa dej Amanda och antar från och med idag utmaningen med mej själv.

Oftast behövs inga redskap utan man arbetar med sin egen kropp och vikt. Idag var det mycket ben på schemat. En benövning gjorde man i 10 minuter och sedan hoppade man hopprep i 20 minuter. Sen var passet och dagens workout redan avklarad.

En yogamatta fick jag i födelsedagspresent så den kommer numera användas flitigt till stretchingen här hemma (tack pappa).


Så här snygg e jag efter dagens pass. Blek, trött, rödmosig och svett....


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Häääärligt Jenny!! Bra jobbat! Vad roligt att du kört utmaningen idag! Då vet både du och jag vad vi gör VARJE DAG =) Och visst var det både roligt och jobbigt!? Jag har precis kommit in också efter att ha skottat hela uppfarten. Det var med andra ord ganska onödigt att duscha haha! KRAM (Vore som sagt kul att ses imorgon!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0