Bodyrock

Ett stenhårt bodyrockpass genomfördes idag. 5 olika kombinationer skulle utföras 60 gånger vardera. Man mätte sen den totala tiden det tog att genomföra alla 60x5 repetionerna. Mej tog det 37.56 minuter. Kanske inte en rasande snabb tid men jag prioriterade nogrannheten före snabbheten. Efter varje övning kollade jag in en sista gång på Zuzanas genomgång på datorn för att vara riktigt säker på tekniken.
Matte genomförde passet igår och jag tycker verkligen det är superskoj att han på eget bevåg genomför en del bodyrock träning. Men ett litet plus till mej gentemot honom eftersom han gav upp den sista övningen efter 35 repetioner och jag slutförde alla mina 60.

Men jag verkar även föra bodyrock smittan vidare lite ytterligare. Min bästa vän nere i Göteborg står i startgroparna för att ta sej an några pass. Likaså pratade jag med min "moster"och hon var riktigt peppad på bodyrock träningen. Och jag blir överlycklig om jag kan inspirera några andra att annama detta också. Det gör det bara extra kul att fortsätta och kämpa vidare.
Hör gärna av er om det är någon mer som är sugen eller som redan provat. Vorer roligt att veta vad ni tycker...

Svett och slit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0