Intensivträning

Att träna riktigt hårt, känslan av att nästan spy, att varje muskel i kroppen nästan krampar av mjölksyra, svetten rinner över hela kroppen. Ja det tillståndet gillar jag. Det gör även flera av minam udnerbara träningsvänner, de flesta tjejer. Det är grymt att ha så många underbara träningsfreaks i min närhet.

När jag och Annica startade upp Bodychallenge på klubben hade vi stora förväntningar. Vi trodde givetvis att det bubblade av andra träningsfantaster på Njoy som precis som vi älskar att köra hårda träningspass. I början hade vi ganska fulla pass men tyvärr så har det minskat lite i antal. De flesta har gett  mycket positiv feedback men några har sagt att det var ett alldeles för hårt pass. Ja givetvis kan inte all träning passa alla men jag tycker att det borde finns ett mycket större antal där ute som precis som vi gillar den där extra utmaningen. Att se de snabba resultaten. Att övervinna sej själv och lyckas lite bättre än vad man trodde man kunde från början...

Jag hoppas fortfarande att de finns där och snart hittar till våra pass. För jag vill fortsätta att få se folk ge gärnet och vara den som får dem att känna sej sådär lite extra stolt över sej själv och sin prestation.

Så träna på!

P.s jag har en förhopping om att min blogg kan få en lite er träningsaproch.


Kommentarer
Postat av: amanda

när är dessa pass ? :)

2011-11-16 @ 20:24:58
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: miranda

Hej Amanda. De passen är på måndagar 16:45 och på torsdagar 18:15. Tränar du på Njoy? Kram

2011-11-17 @ 19:43:08
Postat av: amanda

Nej jag tränar inte där, tränar inte alls längre. Tränade på i3 men har gått en utbildning i 1 års tid nu som gjort att träningen fått lagts på hyllan.

Skulle vilja ta upp träningen, spec kickboxningen, men kommer inte ha tid mer än två dagar i veckan.

Är inte helt hundra på vart jag ska köpa träningskort för nästa år så jag håller lite koll på vad som erbjuds och jag tränade för dig på i3 en kort period och jag gillade ditt sätt att träna ut till folk på, därav att jag blev intresserad :)

kram

2011-11-19 @ 00:06:21
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0