Träningsredskap



Man kan enkelt ordna ett schysst gym hemma med lite fantasi. Så här såg mitt gym ut idag....


Två stolsryggar används till en magövning där jag jobbar med att dra upp knäna mot magen.


En baksida på en trappa används till reverse push ups eller till chins


En matta till magövningar och stretching


En typ av extra vikt


En annan typ av extra vikt


Det mest användbara redskapet är min egen kroppsvikt som jag till största del anväder.

Efter endast 12 min träning så dryper svetten. (Inte det mest framhävande fotot men så här ser jag ut med svettig och med mascaran halvt ner på kinderna). Om någon störs sej på att jag lägger upp bilder i endast träningstopp så låt bli att titta. Det är så jag tränar hemma och det är så mina bilder kommer att läggas upp....Precis som det är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0