Valsarna-Indianerna

Blev så lycklig när jag upptäckte att Valsarna-Indianerna skulle sändas på tv idag. Jag jobbar nere på stationen i Askersund och där har vi massa extra kanaler. Blev mindre glad när jag upptäckte att vi inte har Canalplus som är den kanalen som sänder matchen. Men stationen i Byrsta har den kanalen. Varför är jag inte där:(
Men jag gick in på Canalplus hemsida och där kan man köpa matchen för 79 kronor. Det har jag gjort nu och sitter laddad framför datorn. Matchen börjar om en timma.
Jag håller alla tummar jag kan att jag klarar mej utan någon körning. Så snälla alla Askersundsbor med omnejd bli inte sjuka mellan klockan 19.00 och 21.15 ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0