Fotoböcker

När jag var liten hade jag en egen bok där mamma hade skrivit om mina framsteg och satt in bilder under min uppväxt. Jag älskade att sitta och bläddra i boken och höra mamma berätta om de olika tillfällena som fotona skildrade. Idag tycker jag om att titta i den och jämföra Minous framsteg med mina när jag var liten. Det ända jag saknar i min egen bok är ännu mer bilder och noteringar om olika utveklingar.
Därför försöker jag nu skapa så fina och innehållsrika fotoalbum till Minou som möjligt. Jag har en klassisk bok som heter Min barndom. Fast den är ganska enkel och innehåller inte alls så mycket som jag vill ha med. Därför gör jag även ett eget fotoalbum som jag kan forma precis som jag själv vill. Där får jag plats för alla foton och kan även skriva ner lite dikter och tankar jag har om henne till henne.



Fotokollage

Fotokollage med egen text

Meddelande till Minou

Bilder på familjen och utflykter

Minous framsteg


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej !



Jossan här, en gammal klasskompis från fjugesta :-). Kikade in då jag såg du länkat på facebook. Fin blogg du har och vilken fin dotter :-) !



Ha det gott !

2010-07-12 @ 07:14:56
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: miranda

åhh vad roligt att du hittat hit. Jag har läst om dej och din familj också på FB. Grattis till nyförvärvet. Hoppas allt gick bra. KRAM

2010-07-12 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0