Dement tant

Jag vet inte vad som hänt med mej senaste tiden. Jag är totalt dement. Glömmer precis allt hela tiden.

Jag tar inte med hem nyckel när jag åker hemifrån, Matte låser och jag blir utelåst (har in träffat x flera), Jag tappar bort mitt jobbkort, nycklar, plånbok, bankkort. Jag får leta mej tokig och kan i hitta dem där jag precis letat.

Har precis gått bärsärkargång här hemma efter mitt bankkort och leg. De låg i fickan på min munktröja som jag fem minuter tidigare letat i.

Tidigare idag tappade jag bort Minous napp som jag trodde jag stoppat i jeansfickan. Efter febrilt letande (även i fickan) fann jag den såklart i fickan.

Dessa förvirringstillstånd gör att jag jämt innan jag ska åka hemifrån måste vända upp och ner på hela huset vilket i sin tur reulterar i ett hem som ser ut som ett bombnedslag...


Kommentarer
Postat av: Anette

Höre du stress-Maja! Det där är första tecknet till utbrändhet! Så om du tar och försöker varva ner lite så ska du se att du får läget under kontroll igen det lovar jag. Och du, det gör inget med lite dammråttor i hörnen för de ligger snällt kvar och väntar till en annan dag!

Kram Nettan

2010-06-03 @ 08:43:16
Postat av: Tess

demens går hand i hand med att få barn =). iaf för mig å syrran ;)

2010-06-03 @ 20:45:30
Postat av: miranda

Heheh ja jag vet att jag stressar lite mycket men nu ska jag "vila" hela helgen (tror jag).Inget jobb förren på tisdag. Och nu ska dammråttorna bort också..

2010-06-04 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0