Vinter




Visst tycker jag om vintern men jag är så himla trött på den nu. Vi har haft en tuff start med vårt första hus köp. Så här kallt brukar det ju inte vara och som kallast hade vi en morgon när jag och Minou vaknade 9 grader inomhus. Vi har försökt snåla på elen så gott vi kan men det är ju i stort sett omöjligt att få ner elräkningen ändå eftersom elen är så extremt dyr. Som mest har vi haft en räkning på 5500kr.

Jag har även kört fast på vår uppfart med bilen ett antal gånger, säkert 10 st. Tur för mej att jag har världens snällaste granne på 87 år som har hjälpt att skotta loss mej alla gånger.

Så nu är våren mer än välkommen.


Vi har iallafall njutit lite av vintern. Här är vi ut på en längdskidtur. Minou tycker det är mysigt att åka bakom i pulkan.


Softpotatis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0