Björnen sover

Somnade abrupt kvart i nio igår kväll. Orkade inte ens hålla gluggarna uppe tills Ensam mammasöker var slut...Minou som glädjande till sju imorse om man inte räknar med de tre gånger hon vakande under natten. Känns underbart att vara helt utvilad så ska göra av med mycket energi under dagen.

Vi ska åka hem till en kompis och hänga och sen måste jag ta mej an ett träningspass. Har tyvärrslarbat lite med det senaste veckan. FY mej!

Måste göra en stor förbättring denna vecka hur det nu ska gå till då varaneda minut är uppbokad med jobb eller praktik.

Hoppas ni får en skön dag...KRAM


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!

Jag hade inte sett att du ville ha bord men nu har jag fixat första bordet i en rad den 20 November om det går bra.

Du menar väl bord där alla går in eller menar du i slutet av en rad?Svara gärna på facebook så ser jag dig.

Ingela

2010-11-01 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0