Liten ambulans

Måste bara lägga upp bilder på ambulansen som plötsligt en dag stod parkerad i garaget vid akuten. Den var den största ambulansen jag någonsin beskådat. Sjukt stor. Den var så stor så den kunde inte åka ut vanliga vägen för den kom inte under bron mellan två av sjukhusbyggnaderna. Istället fick den snällt backa ut samma väg den kom ifrån...


Jag var bara tvungen att kika in i ambulansen. Först var den låst men jag hängde i dess närhet tills ambulanspersonlaen dök upp och då passade jag på att slinka in för en glutt...


Kommentarer
Postat av: Mariana Hjorth

Ååå den såg ju redigt rejäl ut. Men det behövs väl kan jag tänka mig, jag har haft turen att aldrig behöva åka ambulans men har alltid tyckt att ni gör ett fantastiskt jobb på så liten yta. Du och dina kollegor är mina idoler i det tysta. Tack för att ni finns!!!!! Kram från mig.

2010-11-10 @ 13:50:26
Postat av: Tess

den var ju häftig! ^^

men en fråga, ska den användas i något speciellt syfte då eller? =). kram Tess

2010-11-11 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0