Gammal goding

Hihi så här såg Matte ut när jag såg honom i entren på gymmet långt innan vi inledde en relation. Då fångade han inte mitt intresse. Men när jag varit singel ett halvår och träffade honom på en pokerturnering väcktes en nyfikenhet. Då hade han kortare frisyr. Det är egentligen en dålig egenskap hos människan att vi är så utseende fixerade. Men jag skulle aldrig kunna bli kär i en man som jag inte tycker ser bra ut (tror jag). Han måste absolut inte vara en Don Juan men ha ett för mej tilltalande utseende. En modellsnygg kille är oftast inget som faller mej i smaken. Jag tycker bäst om killar med en rockigare stil eller rock a billy stil. Jag älskar tatueringar och slitna jeans . Sliskiga stockholms killar attraherar mej inte alls. Jag skulle spy om min kille ville ha på sej en rosa skjorta....
 
 

Och så här såg han ut när jag blev kär:) Enligt mej en enorm förbättring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0