Idol

Igår kväll var kvalet under all kritik. Jag är glad att Linda och Chris gick vidare. Någon annan hade jag nte velat se mer utav. Men ikväll är det verkligen andra toner på scen. Kan man rösta vidare alla? Nej men flera. Jag tycker bra om "Carlsson på talet", Mumintrollet, Sascha och Andreas. Men jag tycker att Mumintrollet och Sacha bara måste gå vidare. Vilka coola unga tjejer som är så självsäkra men så unga. Coolt! Mumintrollet (kommer ej ihåg hennes namn) är bara så extremt grymt snygg och häftig. Måtte vi bara få se mer av dem!!!!

Av de två första kvalen är detta min topplista:

Sascha
Emil Carlsson
Mumintrollet
Linda
Alice
Andreas
Chris
Sebastian

Dessa gillar jag inte:
Björn -värdelös sångare och vill bara för mycket.
Madeleine-orkar bara inte med hennes flin och glada lyte hela tiden.
Jonathan-tråkig,grå.
Janine-anonym


Kommentarer
Postat av: Tess

haha! kallar åxå Elin för mumintrollet här hemma =). hon är jättebra ju =)

2010-09-29 @ 19:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0