Nytt träningsprojekt

Jag fick ett mobilsamtal av en gammal träninskompis. Egentligen min första instruktör i cardiobox när jag var 17 år gammal. Men sedan blev vi träningkompisar och jag tog över boxen efter henne två år senare. Nu har hon bott i Malmö i sju år och vi har inte haft någon kontakt. Jag blev superglad att höra av henne igen och blev genast nyfiken på vad hon ville mej.

Det visade sej att hon hade flyttat tillbaka till Örebro och börjat som intruktör i bodypump på Njoy. Hon hade även fåå förfrågan om att instruiera i box men känade att det skulle bli för mnycket att klara av på egen hand. Där av kom samtalet till mej.

I måndags smeds det första passet ihop under en choklad på Gröna Grodan. Så alla ni träningssugna, vältränade som soffpotatisar kämpa er iväg till Enjoy imorgon i Örebro och stöd oss under vårt första framträdande som boxinstruktörer. Bra träning får ni på köpet! (Barnpassning finns om det nu skulle vara en undanflykt)

Spark och kick från mej!

Från Njoys hemsida:
Box som träningsform är inspirerad av boxning. Det är en tuff klass där slagtekniker varvas med styrkeövningar och konditionsträning i intervallform. En tuff klass där du tränar allsidigt och enkelt på ett effektivt sätt!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Jag hörde precis nyligen att de har barnpassning där, vore kanske ngt för mig då? Annars kommer jag aldrigatt kunna träna. Jag måste kolla upp det, jag ser ut so men soffpotatis.. allt bara hänger och slänger känns det som...



V vakanr också om nätterna och skriker, började för två månader sedan, runt ettårsdagen... Håller fortfarande på, iblnad skriker ha så mkt att vi MÅSTE lägga över honom och ibland funkar det att vi klappar lite på honom. Vet inte vad det är men verkar vanligt iaf...

2010-09-16 @ 15:00:56
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0