Angående blogg

Att disskutera olika bloggar och vad som man får skriva i sin blogg är alltid ett hett disskusionsämne. Själv tycker jag det är guld att läsa olika sorters bloggar vilket inspirerar mej i olika riktningar. Det pratas om mammabloggar, kändisbloggar, modebloggar osv. Att en blogg kategoriseras in i ett visst forum. Ja då får jag väll ställa in mej i ledet bakom övriga mammabloggar. Jag är mamma och jag bloggar om mitt vardgasliv vilket innebär till stor del att vara mamma. Men jag är även en arbetande kvinna, student, flickvän, tränande, matintresserad....ja så därför innehåller min blogg också det. Jag skriver om det som jag känner för stunden och vill man läsa om det sä varsegod...du är välkommen.
Jag tycker om att ge tips och visa fina kläder som jag själv gillar. Därför att jag uppskattar och hittar mycket av min egen inspiration genom andras bloggar.
Själv läsaer jag några mammabloggar, någon inredningsblogg, modeblogg, mer personlig blogg....Det beror på vad jag känner för just då. Men jga är glad över att det finns olika typer av bloggar och vi alla är olika människor som gillar olika saker och kan därför insprera och överföra olika intressen till varandra...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jag vet inte heller riktigt i vilket fack jag ska placera mig. Familjeliv kanske? Men även djur (hästar,katter), jobb, träning mm. Jag gillar att kika in hos dig i alla fall!

2011-01-23 @ 11:54:14
URL: http://hanchens.blogg.se/
Postat av: miranda

Tack. Vad roligt ska kika in på din blogg också....

2011-01-24 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0