Stanna upp

"Gammelmoster" läser saga för kusinerna små....


Efter allt jobb i juldagarna har jag nu bestämt mej för lite "semester". Eller rättare sagt jag låter bli att ta åt mej jobb under en vecka eller lite mer. Nu ska jag fokusera på Minou och mej själv. Idag har jag tränat (som ingår i ett av mina nyårslöften) och åkt och besökt min släkt i Karlskoga. Skönt att ta dagen som den kommer och göra det som man känner för dagen.
Jag tänker försöka få in och träffa lite vänner i lugn och ro. Som jag alltid säger så rusar tiden och livet bara förbi och ibland måste jag ta ett steg ut och titta på mej från ett objektivt perspektiv. Då ser jag att livet bara rusar på och jag bestämmer mej för att stanna upp lite och försöka vara mer närvarande i nuet och njuta av allt det goda som livet har att erbjuda. Så nu ska mitt liv få erbjuda mej mej själv, min dotter och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0