Kroatien igen

Nu har jag fått tag på min mammas Kroatienbilder så därför kommer ytterligare lite bilder därifrån. Tycker ni det blir tradigt så skit i att titta på dem. Men jag vill ha dem för fortsatt minne och för att jag tycker det är fantastiska bilder och ett underbart mor och dotter minne...




På väg uppför berget i en nationalpark.





Supermysiga lilla staden NIN

Mamma försöker vara lite kulturell. Dock har hon ingen aning om vad det är för slags byggnad eller någonting annat heller om det kulturella för den delen....


NJutning i gamla stan i Zadar

Djurfanatikern mamma. En exotisk kroatisk hund och en unik av sitt slag, en hedlig bondkattkatt!



Jag njuter av den kroatiska speciella, starka osten som jag inte vet vad den heter. Men det svider nästan i gomen för att den e så stark. Jag fick iallfall ha den för mej själv...



Fina mamma

Min liftare som jag plockade upp. Det fick vi dock ångra lite eftersom bilens nabbt förgiftades av hans svettstank...Den äldsta liftaren jag någonsin plockat upp. Här får vi slängkyssar av tacksamhet...

Underbara Nin igen


Kommentarer
Postat av: ztina

jättemysiga bilder...

2011-10-11 @ 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0