Liten bara växer

2 års kalaset har passerat. Jag får nypa mej i armen för att fatta att min dotter är en realtivt självständig liten varelse med två hästsvansar. När Minou fick frågan på hur många år hon fyllde svarade hon enträget tretton. Men jga är glad att hon bara fyllde två. Men med denna fart så känns det som hon snart är tretton. Innan man fick barn sa alla att man skulle njuta av nuet och ta tillvara på småbarnstiden. Nu är det jag som kommer komma med de predikningarna. Det tragiska är att när ens barn växer så insar man också hur gammal man själv börjar bli. På gott och ont men jag ska inte sticka under stolen med att jag har lite 30 års ångest.


En väldigt glad tvååring


Det är bra med paketöppningsassistans


Chokladcheescake med passionsfrukt


Min hembakade polkagristårta


Style ala thai


Schyssta converse i present

Dockskåp av sina föräldrar


Skinnjacka av hårdrockspappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0