Gammalt och nytt - Kontrasternas njutning!



VARDAGSRUMMET:




Min tavelvägg har fått flytta med. Ramarna inköpta på olika loppisar.
Gammal sönderklöst soffa som inte är vidare vacker men oerhört skön att lata sej i, den får hänga med ett tag till.
Taklampa (nyinköpt för några år sedan) på en lamplagret i Marieberg.
Bord inköpt på Linne & lump i Laxå.
Blomvas och stor ljuslykta från Ikea.
Små gröna ljuslyktor är en present till mej från en vän.
Matta (nyinköpt för flera år sedan) men som jag fortfarande älskar.
Lapptäcke som jag sytt själv när jag var ca 14 år.


Denna bild lägger jag upp för att ni ska få se det fina välvda taket som är både i vardagsrum och sovrum.





Cool fotölj inköpt igår från Linne & Lump i Laxå. Alldeles lagom charmigt sliten.


Läshörnan som inte är färdig. Ny tapet, tavlor, en till bokhylla, färgstarkare matta, gardiner är några saker som ska tillkomma.
Bokhyllan, mattan och fotöljen är från Linne coh Lump i Laxå.
Lampan från en loppis i gropen, inköpt för ett par år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0